دوستان


تنهایی...

دوستان عزیز حتماااااااااااااا حتما در نظرسنجی شرکت کنید یا نظرتون رو بگید که چیکار کنیم بهتر بشیم.....میدونم وبلاگم زیاد جالب نیست ولی به کمک شما بهتر میشه...........

 



نظرات شما عزیزان:

مهربون
ساعت16:07---22 ارديبهشت 1392
سلام مرسی سر زدی وبت خیلی خوبه
روحیه گرفتم وقتی نظرتو دیدم بس که نظرات تبلیغاتی دیدم
دمت گرم بازم ممنون و بازم ازین کارا بکن


naz khaton
ساعت17:19---27 آبان 1391
سلام وبت خئبه ولی رنگ متنتو روشن تر کن چون پس زمینت مشکیه قرمز یخورده تاریکه براش.مطالبشم خوبه ولی اگه مطالب همراه با عکس باشه بهتره وبت خوشگل تر میشه البته نطر من اینه ها خب هرکسی یه نطری داره دیگه.ممنونم که بهم سر زدی

HARYET
ساعت13:59---26 آبان 1391
سلام من لینکتون کردم شما هم بکننی و خبرم کنیین وبلاک قشنگی داره به منم سر بزن بای

پریسا(جوجو)
ساعت20:33---14 مهر 1391
به کبریت نیازی نیست !
سیگـــــــــــار را بر لبم می گذارم و به دردهایم فکر میکنم . . .
به خـــــــــــاطراتــــــــ گــذشتـــــه . . .
به رفتن تـــــــــــــــو . . .
خودش آتش می گیرد. !!


پریسا(جوجو)
ساعت20:30---14 مهر 1391
لیلی قصه اش را دوباره خواند . برای هزارمین بار.... ومثل هربار لیلی قصه باز هم مرد

لیلی گریست وگفت :کاش اینگونه نبود

خدا گفت :هیچ کس جزتو قصه ات را تغییر نخواهد داد !!

لیلی! قصه ات را عوض کن...

لیلی اما میترسید . لیلی به مردن عادت داشت .

تاریخ به مردن لیلی خو کرده بود..

خدا گفت : لیلی عشق میورزد تا نمیرد . دنیا لیلی زنده میخواهد

لیلی آه نیست . لیلی اشک نیست . لیلی معشوقی مرده در تاریخ نیست ..

لیلی ! زندگی کن...

اگر لیلی بمیرد ، دیگر چه کسی لیلی به دنیا بیاورد ؟

چه کسی گیسوان دختران عاشق را ببافد؟...

چه کسی طعام نور در سفره های خوشبختی بچیند؟

چه کسی غبار اندوه را از طاقچه های زندگی بروبد؟ ؟..

چه کسی پیراهن عشق را بدوزد ؟ ؟ ...

لیلی قصه ات را دوباره بنویس ..

لیلی به قصه اش بازگشت....

این بار اما نه به قصد مردن .

که به قصد زندگی .

و آن وقت به یاد آورد که تاریخ پر بوده از لیلی های ساده گمنام .......


جوجو
ساعت14:45---14 مهر 1391


برای سفر به گذشته ...

نیازی به ماشین زمان ندارم


من خـستــه


با یـک نخ سیـــــــــــــــــــگار و چند پـُـکـــ عمیق

هر روز به گــذشتــه سفر میکنم



مطهره
ساعت14:22---28 شهريور 1391
سلام وبت قشنگه خواستی به منم سر بزنخوشحال میشم

آهو
ساعت1:41---27 شهريور 1391
سلام از کجا مطلب توهین به پیامبر رو بردارم بزارم تو وبلاگم

آهو
ساعت17:14---15 شهريور 1391
سلام وبلاگت عالیه حرف نداره افتخار تبادل لینگ میدید به این بنده حقیر

جوجو
ساعت20:33---13 شهريور 1391
بسیار وب زیبایی دارید.با اجازتون لینکتون کردم.شماهم منو لینک کنید

امير
ساعت22:56---25 ارديبهشت 1391
سلام
وب زيبايي داري موفق باشي


غزل
ساعت22:05---24 ارديبهشت 1391
کسی ما را نمی جوید

کسی ما را نمی پرسد

کسی تنها یی ما را نمی گرید

دلم در حسرت یک دست،

دلم در حسرت یک دوست

دلم در حسرت یک بی ریای مهربان مانده است

کدامین یار ما را می برد تا انتهای باغ بارانی؟

بهت سر زدم


سید علی
ساعت17:31---22 ارديبهشت 1391
سلام به اسم خرچنگیا لینکم کن
لینکت کردم


سید علی
ساعت17:29---22 ارديبهشت 1391
رنگ نوشته ها و سایز نوشته هاتو عوض کن

يك مادر
ساعت0:43---21 ارديبهشت 1391
سلام ..موفق باشي پسرم

رها
ساعت20:15---18 ارديبهشت 1391
هرروز یه قالب میزاری ؟ولی همشون خوشگلهیه سر هم به وبلاگ من بزن البته اگه قابل دونستی

رها
ساعت14:57---16 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز وب خوبی داری ممنون از حرف های گلت

پسر دلشکسته و تنها
ساعت12:06---15 ارديبهشت 1391
زمان ! به من آموخت که : دست دادن معنی رفاقت نیست ... بوسیدن قول ماندن نیست ... و عشق ورزیدن ضمانت تنها نشدن نیست ...

amin
ساعت20:41---13 ارديبهشت 1391
سلام وبت خیلی قشنگ
من شما رو لینککردم شما هم منو لینک کنید
نظر یادتون نره حتما


محمود
ساعت20:35---13 ارديبهشت 1391
آموزش تکنیکهای تست زنی در کنکور
اسپیکر همراه فلش خور(همه کاره) با بسیاری از ویژگیهای دیگر
ریش تراش همراه (بسیار کارامد،بسته بندی شیک و زیبا)
دستگاه تصفیه آب خانگی
ست گردنبند مروارید ،گوشواره و حلقه
http://www.droo.lxb.ir


محمود
ساعت20:34---13 ارديبهشت 1391
آموزش تکنیکهای تست زنی در کنکور
اسپیکر همراه فلش خور(همه کاره) با بسیاری از ویژگیهای دیگر
ریش تراش همراه (بسیار کارامد،بسته بندی شیک و زیبا)
دستگاه تصفیه آب خانگی
ست گردنبند مروارید ،گوشواره و حلقه
http://www.droo.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 31 فروردين 1398برچسب:,ساعت 11:51 توسط علی




قالب جديد وبلاگ پيچك دات نت